Noteikumi
1. Noteikumu darbības joma un spēkā esamība
1.1. Noteikumi ir spēkā attiecībā uz personu (turpmāk – Klients) un interneta veikala www.glikoze.lv (turpmāk – e-veikals) īpašnieku SIA Medivar (turpmāk – Pārdevējs) attiecībās, kas rodas, iegādājoties produktus e-veikalā.
1.2. Papildus šiem noteikumiem tiesiskās attiecības, kas rodas, iegādājoties produktus e-veikalā, regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.
2. Produkti
2.1. Produktu cenas ir norādītas eiro un ietver 21% pievienotās vērtības nodokli (PVN).
2.2. Produktu cenas un pieejamība var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma.
2.3. E-veikalā ievietotās produktu bildes ir ilustratīvas un var nedaudz atšķirties no faktiskajiem produktiem (minimāli un atkarībā no ekrāna iestatījumiem).
3. Pasūtījuma noformēšana
3.1. Lai pasūtītu preci, vēlamie produkti jāievieto iepirkumu grozā. Pasūtījuma noformēšanai nepieciešams aizpildīt prasītos datu laukus un izvēlēties piemērotu piegādes veidu. Pēc tam ekrānā tiks parādīta maksājamā summa, kuru var droši apmaksāt, izmantojot šādas maksājumu metodes:
- Latvijas internetbankas saites: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele
- Visa/Mastercard maksājumi
- Apmaksa ar rēķinu
NB! Maksājot ar internetbankas saiti, noteikti jāspiež poga “Atpakaļ pie tirgotāja” bankas lapā.
Maksājumus apstrādā Montonio Finance OÜ. Apmaksa notiek ārpus tiešsaistes veikala drošā vidē – internetbankas maksājumi tiek veikti attiecīgās bankas drošā sistēmā, bet maksājumi ar kredītkarti – Montonio Finance OÜ drošajā vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas vai kredītkartes datiem. Līgums stājas spēkā brīdī, kad maksājamā summa tiek saņemta tiešsaistes veikala norēķinu kontā.
SIA Medivar ir personas datu pārzinis un maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus nodod pilnvarotajam apstrādātājam Montonio Finance OÜ.
4. Preču piegāde
4.1. www.glikoze.lv e-veikala preču piegāde Latvijas teritorijā ir bez maksas, ja pirkuma summa pārsniedz 50 € un piegāde tiek veikta pakomātā. Kurjera piegādes maksa Latvijas robežās ir 5,59 €.
4.2. Piegādes laiks ir 1–5 darba dienas.
4.3. Preces tiek piegādātas klientam, izmantojot Smartpost, DPD vai Omniva pakomātus, kurjeru vai Latvijas Pasta ierakstīto vēstuli.
4.4. Klientam ir pienākums pirms pasūtījuma veikšanas pārbaudīt ievadīto kontaktinformāciju, lai novērstu aizkavēšanos un pārpratumus preču piegādē. Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes aizkavēšanos vai pārpratumiem, ja tie radušies neprecīzi vai nepareizi norādītu klienta datu dēļ.
4.5. Klients kļūst par preces īpašnieku pēc tās apmaksas.
5. Atteikuma tiesības – 14 dienas
5.1. Klientam ir tiesības atteikties no līguma un atgriezt e-veikalā iegādātās preces 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas (turpmāk – 14 dienu atteikuma tiesības) saskaņā ar zemāk norādītajiem nosacījumiem.
5.2. Veicot pirkumu e-veikalā, klients piekrīt šādiem atteikuma tiesību nosacījumiem:
5.2.1. Atgrieztajai precei jābūt nelietotai un oriģinālajā iepakojumā (klientam preces oriģinālo iepakojumu jāatver uzmanīgi un to nesabojājot. Ja iepakojumu nav iespējams atvērt nesabojājot, tad prece var tikt atgriezta bez oriģinālā iepakojuma).
5.2.2. Ja prece ir izmantota citam nolūkam, nevis tikai tās pārbaudei, vai uz preces redzamas lietošanas vai nolietošanās pazīmes, e-veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu proporcionāli preces vērtības samazinājumam.
5.2.3. Lai atgrieztu preci, lūdzu, aizpildiet atteikuma veidlapu. Veidlapu nosūtiet uz e-pastu info@glukoosimonitor.ee, lai vienotos par turpmāko procesu. Preci var fiziski atgriezt mūsu birojā Skanstes ielā 52, Rīgā, iepriekš sazinoties, vai nosūtīt izmantojot SmartPOST, DPD vai Omniva pakomātus.
5.2.4. Nauda par atgriezto preci tiks atmaksāta uz klienta bankas kontu 14 dienu laikā no atteikuma veidlapas saņemšanas. Atgriešanas piegādes izmaksas sedz klients.
5.3. 14 dienu atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kuras higiēnas vai veselības aizsardzības apsvērumu dēļ nevar atgriezt, ja pēc piegādes to iepakojums ir ticis atvērts (piemēram, kosmētika, apakšveļa un bikini, sejas maskas). 14 dienu atteikuma tiesības ir noteiktas normatīvajos aktos un nav www.glikoze.lv e-veikala īpašais nosacījums. Plašāku informāciju par patērētāju tiesībām var atrast Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājaslapā.
5.4. Ja klients neizņem sūtījumu no pakomāta transporta uzņēmuma noteiktajā termiņā un prece tiek nosūtīta atpakaļ pārdevējam, lai saņemtu preci atkārtoti, klientam būs jāmaksā par atkārtotu piegādi. Ja klients atsakās no preces, piegādes maksa netiek atmaksāta.
6. Pārdošanas garantija
6.1. Garantijas devējs ir SIA Medivar, adrese: Skanstes iela 52, Rīga, LV-1013.
6.2. Lai izmantotu garantijas tiesības, jāsazinās ar SIA Medivar (glikoze.lv, info@glukoosimonitor.ee; +372 6606070).
6.3. Garantija piešķir patērētājam tiesības pieprasīt pārdotās preces bezmaksas vai maksas remontu vai nomaiņu saskaņā ar garantijas noteikumiem. Bezmaksas garantija neattiecas uz nolietotām detaļām vai produktiem, kas ir bojāti pārmērīga spēka lietošanas dēļ, saplīsuši kritiena rezultātā vai bojāti nepareizas lietošanas dēļ. Bezmaksas tiek segta ražotāja defekta novēršana, lai produkts atbilstu līguma noteikumiem. Defekta rašanās iemeslu nosaka ražotāja vai pārdevēja eksperts. Garantijas ietvaros preces nosūtīšanas izmaksas sedz garantijas devējs.
6.4. Lai izmantotu garantijas tiesības, jāsazinās ar garantijas devēju.
6.5. Garantijas termiņš ir divi gadi. Garantijas periods sākas no preces nodošanas pircējam un tiek apturēts laikā, kad pircējs nevar izmantot preci līguma noteikumiem neatbilstošu apstākļu dēļ, par kuriem atbildīgs ir garantijas devējs.
6.6. Garantija ir spēkā Latvijas Republikā un citās Eiropas Savienības dalībvalstīs.
6.7. Papildus garantijas sniegtajām tiesībām patērētājam ir arī citas likumā noteiktas tiesības (piemēram, tiesības iesniegt sūdzību saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem).
7. Atbildība un nepārvarama vara
7.1. Pārdevējs un Klients ir atbildīgi viens pret otru par šo noteikumu pārkāpumu radītajiem zaudējumiem gadījumos un apjomā, kas noteikts Latvijas Republikas spēkā esošajos tiesību aktos.
7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Klientam nodarītajiem zaudējumiem vai preces piegādes aizkavēšanos, ja zaudējumi vai piegādes aizkavēšanās ir radusies apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs nevarēja ietekmēt, nevarēja paredzēt un nevarēja novērst (nepārvarama vara).
8. Personas datu apstrāde
8.1. Patērētājs, ievadot datus e-veikalā un sniedzot attiecīgu apstiprinājumu, piešķir tiesības vākt un apstrādāt patērētāja personas datus (vārds, kontakttālrunis, sūtījuma piegādes un/vai mājas adrese, e-pasta adrese) un nodot personas datus loģistikas partnerim preces piegādei.
8.2. E-veikalam ir tiesības izmantot patērētāja dzīvesvietas vai atrašanās vietas adresi reklāmas un citas informācijas nosūtīšanai patērētājam.
8.3. Patērētājam jebkurā laikā ir tiesības aizliegt savu personas datu vākšanu un izmantošanu, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams līgumā noteikto prasību izpildei vai preces piegādei.
8.4. Elektronisko personas datu izmantošana tiešajai mārketinga sūtīšanai tiek veikta tikai tad, ja patērētājs tam ir devis īpašu piekrišanu.
8.5. Šifrēta datu pārraide ar bankām, veicot maksājumus, nodrošina patērētāja personīgo bankas akreditācijas datu drošību, un e-veikalam uz tiem nav piekļuves.
9. Pretenziju iesniegšanas kārtība
9.1. Interneta veikals ir atbildīgs par patērētājam pārdotās preces neatbilstību līguma nosacījumiem vai defektiem, kas parādās divu gadu laikā pēc preces nodošanas patērētājam. No tiem pirmo sešu mēnešu laikā pēc preces nodošanas pircējam tiek pieņemts, ka defekts pastāvēja jau preces nodošanas brīdī. Šo pieņēmumu atspēkot ir interneta veikala pienākums.
9.2. Patērētājam ir tiesības iesniegt pretenziju interneta veikalam par konstatēto defektu ne vēlāk kā divu mēnešu laikā, pievienojot rēķinu, kas apliecina pirkumu.
9.3. Ja precei tiek konstatēts defekts, lūdzam nekavējoties pārtraukt tās lietošanu.
9.4. Preces remontu vai nomaiņu patērētājs un interneta veikals saskaņo savstarpēji. Remonta izmaksas sedz interneta veikals.
9.5. Interneta veikals nav atbildīgs par preces defektiem, kas radušies patērētāja vainas dēļ, tostarp nepareizas uzglabāšanas vai neatbilstošas lietošanas rezultātā.
9.6. Ja prece neatbilst prasībām vai tai ir defekti, lūdzam nosūtīt pretenziju uz e-pasta adresi info@glukoosimonitor.ee, norādot pasūtītāja vārdu, kontakttālruni, pasūtījuma numuru un precīzu preces neatbilstības vai defekta aprakstu.
9.7. Pretenzija par preces neatbilstību prasībām vai konstatētiem defektiem jāiesniedz divu mēnešu laikā no to atklāšanas brīža.
9.8. Visas pretenzijas tiek izskatītas un patērētājs tiek informēts pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pretenzijas saņemšanas.
9.9. Patērētājam ir tiesības pieprasīt interneta veikalam pirkuma cenas samazinājumu vai līguma izbeigšanu un naudas atmaksu, ja:
- patērētājam tiek radītas nepamatotas neērtības.
- interneta veikals nevar preci salabot vai aizstāt,
- preces remonts vai nomaiņa nav veiksmīga,
- interneta veikals nav novērsis defektu saprātīgā termiņā,
10. Lietošanas noteikumi un to izmaiņas
10.1. Veicot pirkumu e-veikalā, patērētājs piekrīt e-veikala lietošanas noteikumiem un apņemas tos ievērot.
10.2. Pārdevēja un klienta starpā pārdošanas līgums stājas spēkā brīdī, kad pirkuma summa tiek saņemta pārdevēja norēķinu kontā.
10.3. Pārdevējam ir tiesības mainīt e-veikala lietošanas noteikumus un produktu cenas. Paziņojums par izmaiņām tiks publicēts e-veikala vidē. Darījumiem tiek piemēroti noteikumi un cenas, kas ir spēkā darījuma brīdī.
10.4. Pārdevējam ir tiesības atteikties izpildīt pasūtījumu, ja tehniskas kļūdas dēļ e-veikalā parādītā preces cena bija nepareiza.
11. Citi noteikumi
11.1. Ja e-veikals ir atteicies izskatīt patērētāja sūdzību vai klients nav apmierināts ar e-veikala piedāvāto risinājumu un uzskata, ka ir pārkāptas viņa tiesības vai kaitētas viņa intereses, klients var iesniegt sūdzību patērētāju strīdu komisijai caur Patērētāju tiesību aizsardzības centru vai vērsties tiesā. Patērētājs var iesniegt sūdzību pats vai ar pārstāvja starpniecību.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs:
Adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV 1010
E-pasts: pasts@ptac.gov.lv
Tīmekļa vietne: www.ptac.gov.lv
Tālruņa numurs: +371 65452554
Eiropas Savienības tiešsaistes patērētāju strīdu izšķiršanas platforma ir pieejama: http://ec.europa.eu/odr. Šajā platformā patērētājs var iesniegt sūdzību gan pārrobežu, gan vietējiem darījumiem.